19 Ocak 2014 Pazar

Başınıza Çorapta Öreriz

Biz varız burada. Ben yokum biz... İsyan ederiz, mutlu oluruz, oynarız biz renkli insanlarız. Şimdide ipe ve şişe el atalım dedik ve renkli ipleri şişleri dolayarak tuttuk atölyemizin yolunu. Öreceğiz hemde heteroseksizmin başına büyüüükçe bir çorap öreceğiz.

Renkli ipler ilmek ilmek dizilecekler şişlerimize. Hiç beceremediğim ve becerenlere ağzımın suyunu silerek baktığım nice örgüleri öğrenme sırası bana geldi. Daha önce denememe rağmen. Yok yapamıyorum. Ama inat ettim seneye kendime bi kazak örmezsem içim rahat etmeyecek.

Sıcacık sıcacık ve rengarenk kazak hiç fena olmaz. Çok fazla sempatim var benim el işlerime. Bilmiyorum belkide benim alanıma yakın olduğu için olabilir. Ama zor bir zanaat mı diyeyim sanat mı diyeyim bilemedim ama sanat sanırım cuk oturuyor bu örme işine.

''Adana'da bir türlü kışı yaşayamıyor olsak dahi kış kapıda.En azından büyüklerimizin söylediği ' mart kapıdan baktırır,kazma kürek yaktırır' argümanının arkasına sığınıyoruz.Beremiz,çorabımız,atkımız,çantamız tam mı ? El işi , emek işi diye boşuna söylememişler.Şişini,,ipini kap gel.Çünkü biz 'Heteroseksizmin başına çorap örmeye' hazırlanıyoruz !''

Seni de aramıza görmek bizi onurlandırır. Gel derim iki ilmek atıp sevgiline bir atkı örersin senin nefesin onun yüzünü ısıtmazken atkın sımsıkı sarılır yüzüne. Belkide anamızın babamızın başına çorap öreriz diyeceğim ama biz o alanı geçeli çok oldu
artık daha geniş çalışıyoruz. Biz heteroseksizmin başına çorap örüyoruz.
Sende gelmek istersen:  TIK TIK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder