22 Temmuz 2013 Pazartesi

Allah Beni Böyle Yaratmış

Merhaba Arkadaşlar,

Yine bir kitap yorumu ile karşınızdayım :). Bu sefer ki kitap PuCCa' nın 'Allah Beni Böyle Yaratmış' kitabı. Bu kitap bana göre bir nevi günlük. Zaten kapakta da 'PUCCA GÜNLÜK 3' yazıyor. Yani günlüğün 3. kitabı. Bence kız günlüğü tutmuş ve olaylarına da birer başlık atmış.

Aslında merak etmiyor değilim 'PuCCa kim?' diye. Çünkü daha önce hiç böyle bir isim duymamıştım. Tahminim kızın kendine taktığı lakap gibi bir şeydir.

Kitabın çoğu yerinde ağzım kulaklarımda sırıtıp durdum. Ama öyle yerleri de var ki acımadım değil kıza. 'Oh iyi yapmış' dediğimde oldu, 'Yazık be kızcağızı hep yanlış anlıyorlar' dediğimde. Çok eğlendim okurken. Böyle kalın bir şey ama eline alınca hızlı dönüyor sayfalar.

Bu kitabı almak için kitapçıya giderken aklımda başka bir kitap vardı. Kitapçıya girdiğimde ise elimle koymuş gibi bu kitabı buldum ve aldım.

Kısaca kitapta nelerden bahsediliyor açıklayayım; Bir kız var işte İzmir' den Ankara' ya okumaya geliyor. İletişim fakültesinde okuyor. Bir arkadaşıyla ev tutuyorlar. Derken bir çocuğa ilgi duyuyor ama önünde büyük bir engel var ama onu kolaylıkla atlatıyor. Daha önüne nice büyük engeller çıkıyor bir bilseniz... En iyisi siz okuyun bu kitabı.

Aslında bir anım bile oldu bu kitapla:
Bir gün gene dolmuştayım (yolculuk yaparken okumayı severim). Şoförün yanındaki koltukta oturuyorum. Böyle Ramazan ayının herhangi bir günü. Gidiyoruz işte. Şoför, 25-26 yaşlarında ince bıyıklı esmer birisi.  Bana 'Ne okuyorsun?' diye sordu. Bende kapağını göstererek 'Allah Beni Böyle Yaratmış' dedim. Şöyle bir  kapağına göz attı ama fazla incelemeden. benimle gurur duyar gibi ' Hıh! Aferin Ramazan ayında ne güzel dini şeyler okuyorsun.' dedi. Ben kendimi zor tuttum gülmemek için. Bir şeyde söylemedim ve okumama devam ettim. Derken 'Ne anlatıyor bu kitap?' dedi birden şoför. Bende 'Bir kızın üniversite hayatını anlatıyor.' deyince adam bana atar yaptı. 'Bende düzgün bir şeyler okuyor belliyorum.' dedi. Ama ben gülüyorum :D
Açıkçası eğleneceğiniz ve seveceğiniz bir kitap.

Haaaa unutmadan: 'Hikayenin sonunda adam ölüyor.'

1 yorum:

  1. Pucca da bir blog yazarı Mustafa. Başka kitapları da çıktı, blogunda yazdığı şeyleri kitap haline getirdiler. Ancak senin okuduğun kitap için de bu böyle mi bilmiyorum. İlk iki kitabı böyleydi. :)

    YanıtlaSil