31 Aralık 2013 Salı

Küçük Aptalın Büyük Dünyası

  
Merhaba arkadaşlar.

Yine yeni bir kitap yorumunu sizlerle buluşturmak için buradayım. Of! Of! Kıçımı kaşıyacak zamanım yok. Evden okula, okuldan kursa, kurstan eve saat akşam 8 oluyor. Yemek ye üstünü değiştir 9. Sonra ders çalış falan yatma vakti geliyor çatıyor. Çok az kitap okuyabiliyorum, o da ancak yollarda.

Kitaba gelince bu kadar tatlı ve bu kadar dobra bir yazar bir daha gelmez dünyaya herhalde. Ne kadar doğal birisi. Ben PuCCa günlük serisini okumaya 3. kitapla başladım. Sevdim. Yaa hayata bakış açımı değiştiriyor bu kız. Biz erkeklerin kadınları ütopyaya yerleştirdikleri bir dünyada kadınlarında en az erkekler kadar sevebileceğini, salak olabileceğini, sex düşkünü olabileceğini gün yüzüne çıkarmış. Çok kişiyi sevince toplumun kızlara taktığı 'oruspu ' kulpuna karşılık, gayet çok sevgili tüketip bunun oruspulukla alakası olmadığını, insanın her an sevip sevgisinin de her an vazgeçebileceğini kanıtlamış birisi PuCCa.

Çok sevdiğim bir kitap oldu bu. Kararımı verdim PuCCa günlük serisini kesinlikle kitaplığımda görmek istiyorum. 1. ve 3. kitabını okudum şimdide 2. kitabı olan 've geri kalan her şey' i aldım. Onu okuyacağım. Zevkli. Elimde bu kitabı görenlerin bir çoğu az yararlı şeyler oku diyor. Aslında  yüzlerine bağıra bağıra 'sanane istediğimi okurum' diyeceğim ama yufka yürekliliğim işte. Her neyse zaten romanlar öğretici metinler değildir bizim başkalarının tecrübelerini tatmamız için varlardır.


Okudum. Okuyorum. Okuyacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder