2 Ocak 2014 Perşembe

Ay Çikolata Deyince Bile Mutlu Oluyorum


Üfff! Canım çok sıkkın. Klasik ergen tavırlarım devam ediyor. Babama ayrı sinirim. Abi olaya bakar mısın. Evin içinde 50 liram kayıp oluyor. Kimse bir şey bilmiyor. Ben en çok babamın 'kendisindedir' demesine sinir oldum. Lan ne zaman hırsızlık yaptım ki şimdi yapayım. Yada ne zaman yalan söyledim size -tamam bazen minnak yalanlar uyduruyorum ama onlar sayılmaz-

Daha dün babamla kitap almak için kavga ettim. Ne yapayım netten sipariş verecektim. Kitap hem imzalı hem daha ucuz ama kapıda ödeme yapamıyorsun. Kredi kartımda yok babamın var vermiyor gıcık adam. Ben nasıl köpürdüm ama. Bu arada bakmıştım cüzdanıma paramı çıkarırken 50 liram orda duruyordu. Biyerede gitmedim ki ertesi gün cüzdanımda yok. Okulun parasıydı o da. 

Ondan sonra başka şeye de sinir oldum. İngilizce kursunda yakışıklı bir sınıf arkadaşım var. O, ben birde Nida(en yakın arkadaşım) bu gün biraz kursu eki bir kafeye gittik. Çocukta bir hava bir civa. Hesabı ödemeler. İşte kıyafetlerinin fiyatından söz etmeler. Ha birde becerdiği kızların sayısını falan söylüyor bana ne lan senin yatak hayatından. Bir de yanımızda saf bir kız var kelimelerine dikkat etsene -lütfen bunu okuyorsan gerçekten bak bunlarda ciddiyim-  İyi çocuk falan diyordum ama yok değilmiş. Anlıyacağınız sinirlendim bunada.

Günüm güzel geçti derken kursa tekrar geldiğimizde bisürü önemli konuyu atladığımızı fark ettim. Bu çocuktan uzak durmam lazım 2 de sigara ikram etti bana aklınca beni küçük gösterecek. Hani hiç beni sigara içerken görmedi ya. Aldım bundan mentollü sigarayı. Çakmağı çakmayı bile bilmediğimi düşünüyor. 'İçemez ki ' diyor Nida'ya. Aldım elinden sigarayı içtim şaşırdı falan. 

Neyse en azından çikolatalı vafıl yedim bide çay içtim . Ay çikolata deyince bile mutlu oluyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder