10 Temmuz 2013 Çarşamba

Hepsi Benim Yüzümden



Seversin, aşık olursun, aldatılırsın sana hak veriyorum. İnsan neden aldatır? insan aldattığı için neden pişman olur? İnsanın neden aldattığını bilmem ama seviyorsa pişman olur. Bu kesin bir şeydir eğer seversen onun için üzülürsün. Tüm hisleri onunla tadarsın. Ama aldatınca boşuna sevmiş olursun. Çünkü inanmaz sana sevgili ama haklı kim olsa aynı şeyi yapardı bana. Bende o olsam bende aynı tepkiyi verirdim.

Neden ki göz yaşları süzülür o pembe yanaktan? Neden gözde bekleyemez ki? Onları aşağıya iten acımasız duygular vardır arkada. Pusuyu bekleyen onların aşağı atlamalarını ve intihar etmelerini sağlayan cani duygular. Bırak gözde dursun o damlalar belki onlar orada durunca affeder sevgili. Sevgili affetse kaç yazar bitmiş artık o güven. Aşkın altında duran o güveni yerinden çekip alırsan tabi ki düşer aşk olduğu yerden, tabi ki incinir sevda.

Sadece beklersin ama beklemek çare değildir. Susarsın bir şey söyleyemezsin söylemek istersin ama nafile nasıl olsa yalan diyecek sevgili söylediklerine nasıl olsa sen ona iki defa yalan söyledin bunun doğru olduğu ne malum. Neden inansın ki sana? Ama susmak bunun ilacı değildir konuşmakta değildir bunun ilacı ama ne yapacaksın hiç bir şey yapamazsın oturur susarsın. Bak galip geldi susmak konuşmaya tıpkı yalnızlığın sevdaya galip geldiği gibi neden bir kazanan olmak zorunda? Bak galip olan şey çok da iyi değil baksana galip olan şeye yalnızlık kocaman ve boş bom boş hemde içinde kaybolursun sadece beklersin ve susarsın galip gelen sessiz kalmakla birlikte.

Nerde o hayaller hepsi boğuldular mı? Şu kocaman sonu görünmeyen yalnızlık gölünde boğuldular mı? O göl ilk defa kurumadı ilk defa cinayet işledi. O masum hayalleri içine alarak. Ya aynı evde kalma durumu hani onun ipek gibi saçları elinde yok hani neden okşayamıyorsun onları o gözler nerde artık bana bakmıyor dudaklarımdaki sıcaklığı neden şimdi hissedemiyorum?  çünkü bende o gölde boğulmaya başladım koskocaman,  bomboş, derin, karanlık yalnızlık gölünde.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder