2 Kasım 2013 Cumartesi

ÜŞENGEÇLİK


Merhaba arkadaşlar, bu sefer bir kitap veya izlediğim bir filmin yorumunu falan yapmayacağım. Bu sefer içimden ne geliyorsa onu yazacağım. Bir nevi burayı günlük gibi kullanacağım. O kadar üşeniyorum ki yazmaya ama önceleri yazmamamın acısını çıkaracağım. Blogumun fazla ziyaret edilmemesi beni üzüyor. Hem gelip baksalar bile ne okuyacaklar.  O yüzden okunması için yazmaya tekrar başlayacağım.




Öncelikle çok yorgunum. Neredeyse her gün ödevlerim yüzünden sabahlara kadar uyumayacaktım. Bir hafta içinde üç tane resim ödevi yetiştirdim bu beni çok zorladı. Tamam seviyorum resim çizmesini bu yüzden seçtim bu okulu ama  bir yere kadar, artık acısın bize öğretmenler. Resimlerden başka çalışmamızın yanında bir dosya hazırlamamızı da istediler. İşin yoksa bide onu yaz. Neyse ki yetiştirdim. İki çalışmamın fotoğrafını çekebildim



Bu arada yeni bir ödevim daha var. Bu ödevi çok sevdim. Hoca bir mekan çizmemiz gerektiğini söyledi. Ben ise Eiffel' i çizmek için hocayı ikna ettim. Şimdi çizebileceğim uygun bir fotoğrafını arıyorum. Paris benim hayallerimin şehridir, orası aşk şehridir.

Geleceğime yönelik yeni kararlarda aldım. Moda tasarım okuyacağım. Onun yanında başka bir şey okur muyum bilmem ama Moda Tasarımı kesinlikle okuyacağım. Bunu benim aklıma sınıf arkadaşım soktu ve mantıklı düşününce, tam bana uygun bir bölüm. Ara ara çizer koyarım buraya tasarımlarımı.

Buraya yazmadığım okuduğun kitaplar ve izlediğim o kadar film var ki onları yorumlamaya çok üşeniyorum. Çok soru soran biriyim sorularıma cevap bulmaya bile üşeniyorum. Mesela buraya yazmadığım hayatımın filmi olan ''Cloud Atlas'' var ve onun ardından gelen ''Mr. Nobody'' var. Okuduğum ve hayatımın kitabı olan sonunda hüngür hüngür ağladığım ''Aynı Yıldızın Altında''var. Belki ilerleyen zamanlarda bunları da yazarım.

Hep de okula ait şeyler söylüyor gibi olacağım ama dersim gereği kütük oymaya başlayacağım. Maketini yaptım. Gayet güzel olacak. Maketi 15 cm, kütüğüm ise 1.35 m. Allah bana acısın ya. Bunlar beni zorlayacağa benziyor. Alttakiler maketin fotoğrafları. Adı ise 'Dua Eden Rahibe''

                       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder