20 Ağustos 2014 Çarşamba

glee

Merhabalar.

Dizi. Günümüz popüler şeylerinden. Özellikle yabancı diziler. İnsan ilk tanıştığı birine neler yaptığını soracağı yerine yabancı dizi izliyor musun? diye soruyor. İçler acısı bir durum. Sakın ha yanlış anlamayın amacım Dizileri lekelemek değil. Ben de izliyorum ama önceliğim ondan yana değil. Yani ilk tanıştığım insanlarla sohbet edecek bir kamyon soru bulabilirim. 

Misal benim favori dizim glee. İsimleri yazarken ilk harfinin büyük olması gerektiğini biliyorum ama glee böyle yazılıyor. Ayrı bir havası var. Söz edeyim birazcık isterseniz. glee 5 sezon oynamış bir dizidir. Her sezonu 21 bölümdür. Göz açıp kapayıncaya kadar bitiyor merak etmeyin. 

Gel gelelim dizinin konusuna sıradan bir lisenin bir kulübü glee. Müzikal kulübü. Her çeşit insanı iç içe yaşatan bir yadırgama besletmeyen birbirlerine düşmanlıklarını yok eden bir kulüp. Kulüp içerisinde Asyalı, Homoseksüel, zenci vb. hepsi bu kulüpte. Üstelik sesleri mükemmel. 

Aslında bu yazıyı yazma amacım sizinle dizide çok beğendiğim şarkılarını paylaşmak. 

I want to hold your hand

Oturup defalarca ağlayabilirim. Çünkü bu karakterle yaşadıklarımızı nerdeyse bire bir.


Don't Rain On My Parade




I've Had The Time Of My Life & Valerie




Mr. Roboto/Counting Stars


Daha fazlasını isterseniz benimle iletişime geçin :)

2 yorum:

  1. benimde en sevdiğim dizilerden biridir glee ama sonradan çok bozdu ilk 3 sezon müthişti sonradan o havayı kaybetti maalesef. ama bu dizi bitse de hafızamdan hiç silinmez sanırım çünkü müziklerini her zaman açıp baştan dinleyip duruyorum hiç sıkmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bendeee. sürekli ama sürekli hiç sıkılmadan dinliyorum.. :)

      Sil