9 Eylül 2014 Salı

Cebimdeki Bulutlar

Dedim ya ben siyahım. Çekil önümden. 
Ben kara bulutlar zenginiyim. 
Sakın karşıma çıkma. 
Sakın benden siyah bulutlar dilenme. 
Veririm, onu mu esirgeyeceğim senden. 
Sonra ki yağmurların sorumlusu ben değilim, haberin olsun. 
Şimdi al bir parça bulut. 
Nasılsa bende çok var. 
Yağmaz oldu yağmurlarım. 
Çölleşti bulutlarım. 
Güneş arar oldular, gökkuşaklarını hediye paketlerine kurdele yapacak. 
Çift karakterli bulutlarım bile bana küstü. 
Yağmaz oldu onlar bile.
Önce göz yaşlarının sel olup aktığı
Kimisinin yıkandığı
Kimisinin bereket bulduğu
Kimisinin de küfrettiği
Bulutlarım bile bana küstü. 
Yağsın onlarda 
Bedenimdeki tüm zehri yıkasın.
Ruhuma erişebilirlerse 
Onlara da bir kese atsın.
Boşuna taşıyorum onca bulutu cebimde
Sırtıma yük olur oldular
Bana dokunmaz onların hayırları
Sende bir parça al
Merak etme yağar giderler kirpiklerinden
Üzülmeyin hepinize yetecek kadar bulutum var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder