1 Mart 2014 Cumartesi

KARANLIK ZORUMA GİDER OLDU



Beni affet bu gece, fark etmez gündüzde olur. Yeter ki affet. Bıraktım çocukluğumu. Yok o eski şapşal çocuk. Büyüdüm ben artık. Seninle büyüdüm. Sensiz bir hiç olduğumun farkında olacak kadar büyüdüm. Son bir kere affet. Bunun için kendimi feda ederim. Zaten ayrılığa etmiştim. 

Özlem nasıl bir his bir kez daha anladım. Sadece bil istedim büyüdüğümü. Karanlık zoruma gider oldu.
Gözlerimi açamıyorum sensiz. Gün ışığı gibiydin sen, ne kadar gözlerim yansa da ne kadar sulansa da bakmaya vazgeçemediğim bir gün ışığı. Gözlerimden kalbime inen bir sıcaklıktın sen. Ilık ılık inen yavaş yavaş. Kalbimin her yerini kuşatan bir sıcaktın.

Sensizlikte sıcak ama yakıyor kasıp kavuruyor kalbimi. Gözlerimi yakıyor bir kor misali. Göremiyorum sensiz. Hissedemiyorum sen olmadan. Seni unutmak, bunu yapabilmem için süper güçlere sahip olmam lazım. Malum o da bende yok, ben sadece yeni büyümüş bir çocuğum. Sen ne kadar inanmasan da senin çocuğunum, senin adamınım. Başka kimsenin olamadım ki.

Ben geldim demek isterdim. Tüm mesafeleri tek tek adımlayarak, baldırlarım yansa da geçer diye tepmek isterdim o yolları. Bir kıyıya sahip olan kasabaya gidebilmem için, senin yanında olabilmek için, dalga seslerine beraber kulak vererek el ele tutuşamaksakta aynı havayı solumak için gelmek isterdim.

Kızma bana ben geldim, seni özledim geldim. Tamam yüzüme bile bakma ama benim seni seyretmeme izin ver. Bıraksalar, bıraksan güneşe kar yağana dek seni izlerim. Şimdi beni biraz sevsen ne iyi gelirdi bu kül olmuş kalbe, üflesen içindeki közü tekrar alevlendirsen ne güzel olurdu.


Ben geldim, bakma sakın benden tarafa. Gizli gizli izlemek istiyorum seni. Gülüşünü görmek istiyorum. Sakın ha bakma bu tarafa, suratının düşmesini istemem. Ah sesinde gelse benim yanıma,  beynimin içinde yankılanan, beni sarhoş eden sesinde gelse hemen baş ucuma.

Biliyorum çok şey istiyorum. Ama ne yapayım. Elimden gelen tek şey bu. Tek yapabildiğim şey bu. İstemek, elde edememek elimden gelen en büyük şeyler. Merak etme alışkınım ben istediğim hiç bir şeyin  benim olmayışına. Hep başkalarına geçti hayatım hep başkalarına yaradı, hep başkalarının istediklerini yerine getirdi. Bırak bu seferde seninkileri yerine getirsin. Hem o zaman benimkini de tek seferlik olsa da yerine getirmiş olur.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder