25 Aralık 2013 Çarşamba

Kağıttan Kentler - John Green


Merhaba arkadaşlar.

Kağıttan Kentler kitabı okuma listeme yazalı çok olmamıştı aslında. Ama sırada başka kitaplar vardı. Kitapçıya gittiğimde benim aradığım kitap yoktu. Bende hazır babamın kredi kartını alabilmişken sonuna kadar bu fırsatı değerlendirmek istedim. Alt raflardan birinde duran bu kitaba gözüm çarptı ve hiç tereddüt etmeden aldım.

John Green' in bir diğer kitabı olan 'Aynı Yıldızın Altında' kitabını da çok beğenmiştim. Bu kitabıda çok beğendim. Genel olarak dolmuşda boş boş etrafa bakacağıma kitap okuyordum. Öyle güzel yerleri vardı ki bırakmayı hiç istemiyordum. Bazen korkuyordum kitaba dalıp kendi durağımı geçeceğim diye. 

Macera, aşk, dedekliflik vb. şeyler sırf benim ilgimin çekilmesi için kitaba işlenmiş. Arkada yazan ve kitabı çok güzel açıklayan söz; 'Kendini ararken kaybolmanın ve yeni başlangıçla hayat ile aşkı keşfetmenin hikayesi' 

Kendime çok benzettiğim Quentin adında bir gencin dilinden uzaktan sevdiği kızın gizemini anlatıyor. Kız fazla çılgın ve adı Margo. Bir gece yaşadıkları macera Q' yu kendine bağlar. Sonra ortadan kaybolur. Quentin'e onu aramak düşer. Öyle bir akıl oyunları yapmıştır ki Margo ağzınız açık kalır. Kitap Q'nun sevdiğini araması ile geçer.

Tavsiye edip etmeyeceğim mevzu bahis olursa. Kesinlikle ve kesinlikle okuyun. Elinizden düşüremeyeceğiniz kitaplardan birisi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder