2 Aralık 2013 Pazartesi

Bana Ne Yaptın?


Korkunun ecele faydası olmadığını biliyorum. Peki ne yapayım? Kaldım kaskatı burada. Korkuyorum. O lanet kadından çok tırsıyorum. Kolay mı sanıyorsun bir kadından dayak yemek yada rencide edilmek. Kolay mı bir kadının elindeki bıçağa kanını bırakmak, hem de şah damarından. Üşümez mi insan damarlarından biri açılınca? Üşümez mi insan sevgilisi olmadan? Üşümez mi ha?  Buradan bakması hiç de kolay değil, tam yerin dibinden. Kirpiklerinin zemini süpürmesi ne kadar kolay olabilir ki? Göz yaşlarım yerde karıncalara gölet olmuşken kolay mı yukarıya bakabilmek? Kolay mı görüş alanın böylesine darken.

Ne vardı ki bunda bu kadar abartılacak? Katledilme mi sağlayacak ne yaptım ki? Arzulamıyordum bu gün onu. İstemiyordum bu gün onunla olmak. İstemiyordum fakat ihanet de etmiyordum. Beni başkalarının koynunda bulmasına izin de vermiyordum. Sırf sevişmiyorum diye boğazımda bir bıçağın soğukluğunu hissetmek zorunda mıydım? Zaten yeterince üşüyordum. Her gün onunla beraber olamam ki. Onu
bırak ben bir katille beraber olamam. Şu saatten sonra zaten olamam gibi görünüyor. Olsun yerdeki halı sıcakmış  kalbime iyi geldi. Sıcaklamaya başladım artık Terlerim boncuk boncuk düşer oldu alnımdan. Bu sefer gölet soğuk göz yaşları değil sıcak ecel terleriydi.

Sahi neredeyim ben?  Neden yerde uzanıyorum? Kalkmam lazım. İyide kollarım ve bacaklarımı hareket ettiremiyorum. Sadece onlar olsa neyse boynumun altında bir karıncalanma, bir uyuşukluk hissediyorum. Olamaz! Artık onuda hissetmiyorum. Halının rengi de güzelmiş hani. Peki bunlar ne renk? Renk ne ki? Hadi rengi biliyorum halı neye deniyor acaba? şu önümde sıra vardiya giden siyah minicik yürüyen yaratıklar ne? Şu sırtında beyaz üçgenimsi bir şey taşıyan. Burası neresi ki bunlar burada geziyor. Bari şuna cevap ver ben kimim? Neden bu kadar sıcak? Dur bir dakika ışıkları söndürme. Hayır sana diyorum açın ışıkları. Bir şey göremiyorum. Işıkları açmıyorsun bari bir ses ver. Olamaz duyamıyorum da. Önceden göğsümün sol tarafında ve kafamın içinde ritmik bir melodi vardı onu bile duyamıyorum. 
Ne oldu bana? 
Bana ne yaptın?

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder