29 Aralık 2013 Pazar

Aşk Tesadüfleri Sever

Gel de ağlama böyle filme. 10 kere izledim 10' unda da gözyaşlarım boncuk boncuk döküldü. Aşk diyorum işte aşk. Hayatımı gözden geçiriyorum böyle tesadüflerim var mı? diye ama yok. Ama minik tesadüfle karşılaştığım aşk oldu.

Filmdeki aşık erkeğin dilinden birkaç şey yazmak istiyorum
'Taşıyorum seni içimde, tam kalbimde. Aslında senin kalbini taşıyorum. İstemesem de taşıyorum. Niye verdin ki bana kalbini? Artık istesem de gelemem ki yanına ihanet etmiş olurum sana nankörlük etmiş olurum. Bana hayatını verdin sen bende bu hayatı bir kenara atamam ki. Beni böyle bir çıkmaza sürüklemek zorunda mıydın? Yaşasam sensiz bir dert, ölsem ayrı bir dert. Yaşıyorum ama kendim için değil seni yaşatmak için. Seni tam göğsümün ortasında yaşatabilmek için. Ölmedin sen biliyorum. Yaşıyorsun işte bak yaşıyorum. Ama sensiz de değil. Belki yüzün yok karşımda, yok dudakların dudaklarımda, biliyorum ellerinin ellerimin üzerini kapatmadığını. Ama biliyorum ya yaşıyorsun sen. Yaşatıyorum seni. Bellideğil aslında kimin kimi yaşattığı çünkü senin sayende yaşıyorum. Ölmeyeceğim. Eğer ölürsem seninde öleceğini biliyorum. Ben seni öldüremem ki. Ne demiş şair 'Ben sana kızsam kendime küserim' Ben değil sana kızmak çıtımı bile çıkaramam. Anlayacağın ben yaşıyorsam senin için yaşıyorum.'


Kızıyorum gözyaşlarıma bu kadar güçsüz oldukları için. Boşuna mı koydum o kirpikleri oraya? Siz tutunun diye ama nafile. En ufak bir şeyde intihar edin. Yakışıyor mu sizlere? Yakışıyor mu size sahibinizi böylesine güçsüz göstermek? neden ağlamak güçsüzlüğün göstergesi olarak kabul etmişim ki anlamıyorum. Ben duygularımı yoğun yaşarım işte. Neyse siz yinede kırın dizinizi benim gözbebeğimde. Hemen girmeyin depresyona hemen intihara başvurmayın.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder